موضوعات داغ

تصادف یک سوم انگلیسی ها در 60 روز اول خرید خودرو

عکس مطلب اول
بارها و بارها شنیده‌اید که یک فرد چند روز یا چند ماه پس از خرید خودروی جدید دچار حادثه می‌شود. این حادثه ممکن است جزیی در حد برخوردهای درون ترافیکی باشد یا تصادف جدی که باعث از بین رفتن فرد شود که اکثراً به تازه وارد بودن آن اشاره شده است، ولی به تازگی تحقیقات نشان داده که اساساً خودروی جدید می‌تواند حتی برای رانندگان باتجربه حادثه آفرین باشد.
براساس تحقیقاتی که توسط یک سازمان ایمنی بریتانیایی صورت گرفته است، حداقل 32 درصد از کسانی که خودروی جدید خریداری کرده‌اند، در 60 روز اول خود دچار حادثه می‌شوند که بخشی از آن‌ها جزیی بوده و بخش دیگر هم تصادفات جدی را شامل می‌شود. در این گزارش بخصوص به این نکته اشاره شده که در روز 57 از 60 روز ذکر شده، بیشترین آمار تصادفات به ثبت رسیده است.
طبق گزارش‌های این سازمان، بیشتر تصادفات به ثبت رسیده توسط رانندگان دارای خودروهای جدید به خاطر داشتن خودروهای بزرگ، استفاده از وسایل الکترونیکی و ویژگی‌های سرگرمی منحرف کننده، استفاده از گوشی‌های تلفن همراه، کنترل‌های جدید که در خودروهای سابق نبوده‌اند و در آخر هم به خاطر افزایش قدرت خودروی جدیدشان نسبت به خودروی سابق است که باعث جوگیر شدنشان می‌شود.
براساس داده‌ها، طی یک دوره یکساله از ماه مارس 2015 تا پایان ماه فوریه 2016، بیش از 2.2 میلیون حادثه در سیستم‌های ایمنی بریتانیا به ثبت رسیده که بخش قابل توجهی از آن‌ها مربوط به رانندگان ناوارد و رانندگان دارای خودروی جدید می‌شود. گفتنی است که پس از تصادف، 63 درصد از خریداران خودروهای جدید در کمتر از شش ماه اقدام به تعویض خودروی خود می‌کنند تا خودرویی بدون زدگی داشته باشند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/16
انگليسي اصلها كه كلا پول بابت ماشين نميدن و خيلي خسيسن ولي احتمالا اين حالت كه ميگن معمولا متعلق به مهاجرها و عربها ميشه كه ماشين باز هستن.
1395/2/16
حرفت خنده دار بود
1395/2/16
اینا اگه پراید داشتن الان نسلشون منقرض شده بود!!
1395/2/16
چه ٥٧ نحسى هست،،،