موضوعات داغ

فیلم تصادف های پیست نوربرگرینگ در زمین بارانی

عکس مطلب اول
هنگامی که شما در روزهای بارانی قصد رانندگی دارید، عنصر باران اگر باعث کشته شدنتان نشود، قطعا باعث قوی‌تر شدنتان خواهد شد. این بدان معناست که هرچقدر هم در رانندگی حرفه‌ای باشید، قطعا به پای رانندگان مسابقات اتومبیلرانی نخواهید رسید که در روزهای بارانی تصادف می‌کنند یا از جاده خارج می‌شوند. در صورتی که آموزش‌های لازم را در این خصوص دیده‌اند.
با تمام این تفاسیر، عنصر باران در طول زندگی یک راننده، یک تهدید جدی به حساب می‌آید که با کمی غفلت می‌تواند زندگی آن شخص را به خطر بیاندارد. عاملی از طبیعت که در عین لطافت و سرزندگی، میتواند شما را سریع‌تر به دنیای پس از مرگ برساند.
براساس گزارشات سازمان‌های ایمنی و حوادث جاده‌ای، بیشتر تلفات رانندگی و تصادفات در ماه‌های سرد و مرطوب سال رخ می‌دهد و دلیل اصلی آن نیز رطوبت بجای مانده بر روی سطح جاده است. این مسئله بیشتر جنبه کلیشه‌ای دارد تا بتوانیم زمینه‌ای برای مقاله‌مان داشته باشیم. در واقع این مقاله را به یک ویدیو از پیست نوربرگرینگ اختصاص داده‌ایم که در یک روز بارانی، جمعی از رانندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
حادثه جزیی از یک مسابقه است، ولی چیزی که در این ویدیو خواهید دید، از دست رفتن کنترل خودروهای شرکت کننده در مسابقه، در ساده‌ترین حالت ممکن است که حتی رانندگان حرفه‌ای نیز برای کنترل آن عاجز هستند و در برخی قسمت‌ها نیز شاهد بروز حادثه و تصادف آنان تنها به خاطر از دست رفتن کنترل خودرو به ساده‌ترین شکل ممکن هستیم. به عنوان مثال از دست رفتن کنترل یک دستگاه پورشه 911 توربو که باعث بروز حادثه نیز می‌شود.
در آخر باید گفت که این ویدیو علارغم جنبه تفریحی و دیدن تصادف خودروهای شرکت کننده در مسابقه، جنبه‌ای آموزشی هم خواهد داشت و آن هم جدی گرفتن جاده‌های مربوط در زمان رانندگی است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/16
واقعا من نمیفهمم که اینهمه میگن که این ماشین های مدرن و جدید دارای جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم های ضد سر خوردن و لغزندگی و فلان و چلان هستن پس چرا در عمل چیزی نمیبینم، مثلا هم پورشه که تو فیلم بود و تو ایران قیمت میلیاردی داره چطور با آون سیستم های پیشرفته اینقدر راحت سر خورد، الان پراید و 405 هم به همین شکل سر میخورن، یعنی این پورشه یا آون BMW نباید با آون قیمت هاشون یه فرقی با پراید داشته باشن، وقتی تو بارون به همین راحتی سر میخورن پس تو برف چطورن!!! من کلا کلیپ های تصادف زیاد میبینم که توشون ماشین های خیلی مدرن و جدید بر اثر سر خوردن تو برف و بارون اونم با سرعت های پایین خیلی راحت سر میخورن
1395/2/17
به راننده بستگی داره
پیست نوربرگرینگ هم طراحیش خاصه مسلما اگه پراید بود الان حرکت هلیکوپتری میزد