موضوعات داغ

کوهنوردی، اسکی و دریفت با لامبورگینی!

عکس مطلب اول
جان اولسون، اسکی باز معروف 34 ساله سوئدی که در مسابقات اسکی آلپاین نیز همیشه مدعی قهرمانی است، گاهی اوقات نام آن در رسانه‌های خودرویی هم دیده می‌شود، چون این اسکی باز سوئدی یکی از معروف‌ترین ورزشکاران ماشین باز همچون کریستیانو رونالدو است که خودروهایش به صورت اختصاصی با یک طراحی خاص ارتشی تقویت می‌شود. حال این اسکی باز معروف دو فاکتور محبوب خود را در هم آمیخته و با یک دستگاه لامبورگینی مورسیه لگو اختصاصی، به اسکی بازی بر روی کوه‌های برفی و یخچال‌های طبیعی پرداخته است.
برای این کار، جان اولسون از لاستیک‌های مخصوص بر روی رینگ‌های خودرو استفاده کرده که هرکدام از آن‌ها عاج‌هایی سوزنی شکل 16 میلی متری دارند و باعث حرکت موثر با خودرویی اسپرت همچون لامبورگینی مورسیه لاگو بر روی برف‌ها شده‌اند.
برای نمایش این کار، جان اولسون به درخواست هواداران خود اهمیت داده و با یک تیم فیلم برداری به کوه‌های برفی رفته‌اند و هنرنمایی این اسکی باز با خودروی لامبورگینی بر روی برف‌ها را به ثبت رسانده‌اند. محیط این ویدیو شاید به خاطر یکنواختی کمی کسل کننده باشد، ولی ظرافت راندن لامبورگینی مورسیه لگو توسط جان اولسون جای تحسین دارد، چون در قسمتی از کلیپ شاهد نصب میل اسکی پرچم‌دار بر روی برف‌ها هستیم که چسبیده به آن‌ها فیلم بردار ایستاده و حتی دراز کشیده است و جان اولسون از کنار آن‌ها به طور خیلی خطرناک عبور می‌کند.
شما خوانندگان عزیز خودروبانک می‌توانید در ادامه مطلب ویدیو مورد نظر از سوارکاری جان اولسون با لامبورگینی مورسیه لاگو LP640 بر روی برف‌ها را تماشا کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/28
خوب بود اما به نظر من صداي اگزوز اين ماشين كه خيلي هم تيز و قويه احتمال ايجاد بهمن رو هم مي تونه به همراه داشته باشه...
1395/2/29
روي خروار خروار نفت خابيديم اونوقت بايد زير دوهزار و پونصد ماشين بياد ميليونها تومن پول اضافه بايدبابت هزار ماليات عوارض و كوفت زهر مار ديگه بديم كه همش عقده جمع شه كه چرا نتونيم سوار ماشيني شيم كه حق هر كسيه كه توانش ميرسه
1395/2/29
خلایق هر لایق