موضوعات داغ

رونمایی از دو خودروی مفهومی جدید ولوو

عکس مطلب اول
ولوو از دو خودروی مفهومی با نام‌های 40.1 و 40.2 بر روی یک پلتفرم مشترک با نام CMA رونمایی کرد.
همانطور که گفتیم، شرکت خودروسازی ولوو به طور رسمی از این دو کانسپت خود پرده برداری کرده است، ولی در گزارشات آمده که این دو خودرو به احتمال زیاد پیش نمایشی از مدل‌های جدید سری 40 خواهد بود که برای دو مدل ولوو S40 و ولوو XC40 آماده شده است.
در قدم اول برای قسمت نیرو محرکه، گفته شده که شرکت خودروسازی ولوو از سیستم محرکی پلاگین هیبریدی با یک پیشرانه درون سوز 3 سیلندر متصل به جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده خواهد کرد که در کنار آن باید یک موتور تمام الکتریکی را هم اضاف کرد. گفتنی است که برنامه تولید این دو خودرو برای سال 2017 میلادی برنامه ریزی شده که قطعاً تا رسیدن به این زمان تعیین شده تغییراتی را در قسمت‌های مختلف این دو خودرو شاهد خواهیم بود.
در طراحی ظاهری ولوو 40.1 و ولوو 40.2 هم تفاوت‌های زیادی دیده می‌شود که بیشتر مربوط به جزییات چهره آرایی آن است. در این خصوص می‌توان در چراغ‌های پیشانی، اندکی در جلوپنجره و به صورت گسترده در مجموعه سپر هر دو خودرو تفاوت‌هایی را مشاهده کرد، کما اینکه قسمت عقبی کانسپت 40.1 به صورت خودروهای شاسی بلند طراحی شده و کانسپت 40.2 هم به صورت خودروهای تقریباً نیمه سدان.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/30
طراحی هاش عالی..جسورانه ..به روز و بسیار جذاب است!!!!
حیف که باید قصه بخوریم چرا اسیر این تعرفه بالای واردات شدیم:-(
1395/2/30
بسیار خلاقانه و نوین طراحی شدن.
آقا صادق شما غصه تعرفه رو بخور من غصه عقب افتادگی در صنعت خودرو رو میخورم.
1395/2/30
بهترين چيني سويدي بازار، يكي از بهترين هاي دنيا
ساخت چين تحت ليسانس مهندسي ولو
1395/2/31
واقعا خوشگله
1396/6/30
اگر ژن خوب در رگهاتون بود شما هم میتوانستید سوار این ماشینها بشید ولی ملتی که لیاقت نداشته باشد همان بهتر با الاغ مسافرت بره...
همه مردم ایران خاک مرده روی سرشان ریخته شده