موضوعات داغ

حضور تویوتا کارینا در تست درایو تویوتا راو4 ایرتویا

عکس مطلب اول
دیروز جمعه نوبت تویوتا راو4 بود که برای مشتریان علاقمند حاضر باشند و افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند بتوانند مدتی هر چند کوتاه با این خودرو تجربه رانندگی داشته باشند تا بتوانند در خرید خودروی خود آگاهانه تر تصمیم بگیرند.
در این مراسم دو خودروی تویوتا راو4 مدل 2016 برای علاقمندانی که برای این تست ثبت نام کرده بودند آماده شده بود و هر فرد می توانست در مسیری مشخص شده این خودرو را تجربه کند.
نکته جالب توجه در این مراسم تجلیل از آقای خسرو دانش یکی از مشتریان قدیمی و وفادار ایرتویا بود که با خودروی تویوتا کارینا 76 خود در این مراسم حاضر شده بود.

حضور تویوتا کارینا 76 در تست درایو

این خودرو یکی از قدیمی ترین تویوتاهایی بود که به بازار ایران عرضه شده و تا بحال هنوز هم سر حال است و در خیابان های شهر رفت و آمد می کند.
به راو4 برگردیم. خودرویی که مدل 2016 آن دچار تغییراتی شده و نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر تجهیزات رفاهی نیز تفاوت هایی با مدل های قبلی دارد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید به صفحه تویوتا راو4 مدل 2016 بروید که خودروبانک به صورت ریزبینانه ای این خودرو را بررسی و معرفی کرده است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/1
ما که ثبت نام کردیم کسی به مازنگ نزده تا حا لا
1395/3/1
منم بزودی با همسر آینده ام میرم اینجا و یکی میخرم ان شاء الله.
1395/3/2
فقط ژاپن،فقط تویوتا
1395/3/2
ای عجب با خودم فکر میکنم یعنی میشه روزی برسه که منم بخرم فکر نکنم مرگ بر روزگار
1395/3/2
من ارزو دارمم یه راو4 بخرم ولی فکر کنم ارزمو به گور ببرم خوش بحال کسایی که این ماشین رو میخرن بخرین به جای ما هم حال کنین
1395/3/2
ثبت نام کردیم اما دریغ از ایمیل یا زنگ
1395/3/2
قصد خرید راو4 2016 داشتم اول سری به ایرتویا زدم و بعد سری به بازار بیرون و بنگاه ها
خودرویی که ایرتویا تحویل میده و از نظر خودشون فول! خیلی از آپشن هایی که نمونه های تو بازار داره رو نداره و همونشم از بازار بیرون گرون تر میده متاسفانه