موضوعات داغ

فراخوان تویوتا برای یاریس

عکس مطلب اول
خودروساز ژاپنی تویوتا برای رفع عیب سیستم تعلیق تویوتا یاریس هاچ بک فراخوان بازبینی داد.
براساس اعلام رسمی تویوتا، تقریباً بر روی 3100 نمونه از تویوتا یاریس مدل 2015 هاچ بک از کمک فنرهایی معیوب استفاده شده که در سریع‌ترین زمان ممکن باید به نمایندگی‌های تویوتا مراجعه کرد و نسبت به تعویض یا ترمیم آن‌ها در صورت مشکل‌دار بودن اقدام کرد. تولید کننده ژاپنی خودرو توضیح می‌دهد که اگر رانندگان سر و صدایی غیرطبیعی در سیستم تعلیق جلوی خود احساس کردند، باید بلافاصله به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.
گفتنی است که کمک فنرهای معیوب امکان جدا شدن سیلندر و پیستون آن‌ها از یکدیگر وجود دارد که باعث از دست رفتن تعادل و کنترل خودرو و در نتیجه ایجاد حادثه می‌شود. ولی اگر به موقع به نمایندگی‌های مجاز تویوتا مراجعه کنید، تنها با تعویض یک بلبرینگ به صورت رایگان می‌توان از بروز حادثه و خسارت به خودرو و سرنشینان جلوگیری کرد. در صورتی هم که قسمت‌های اصلی کمک فنر آسیب دیده باشد، نمایندگی‌ها موظف به تعویض کامل کمک فنر هستند.
در انتها باید گفت که تویوتا یاریس 2015 با قیمتی 14 هزار و 895 دلاری در مدل پایه به فروش می‌رسد که از پیشرانه‌ای 1.5 لیتری چهار سیلندر 106 اسب بخاری به همراه گشتاور 139 نیوتن متری سود می‌برد. مشتریان می‌توانند برای انتقال نیروی موتور از دو جعبه دنده 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک به صورت اختیاری استفاده کنند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/7
ببینید یه صدای کوچیک مشکل سیستم فنر تعویض اون چقدر آبرو دارن خداوکلی حالا ماشین ایرانی موتور بد کار میکنه اقای نمایندگی پاسخ طبیعی
اتاقش صدا میده پاسخ طبیعیه فلان جاش خرابه پاسخ طبیعی ماشین موتور نداره پاسخ طبیعی
1395/3/7
تویوتا هر روز فراخوان می ده بده ایرادی نداره واسه خارج از کشور!
ولی تکلیف اون بیچاره هایی که تو ایران تویوتا دارن چی می شه؟
1395/3/7
شرکت تویوتا یکی از معتبرترین خودروساز های دنیا هست چرا اینقدر ماشیناش مشکل داره اول که سیستم ترمز بعدش کیسه هوا و سیستم تعلیق که این خرابی ها واسه مهم ترین قسمت های ماشینه دیگه از تویوتا بعید بود ................دیگه حرفی ندارم!!!!!
1395/3/7
بعضی انسانها به جای رنو سفران فول 2000 لوکس میرن کرولا ی تاکسی میگیرن باید به عقلشون شک کرد هردو هم قیمتن.
1395/3/8
همیشه ماشین با کیفیت که تو بد ترین شرایط تاکسی می شه ,یه سر دبی یا همین کیش خودمون که بری تو اون هوای گرم هر ماشینی دوام نمیاره چه برسه به اینکه بخواد تاکسی باشه و صبح تا شب تو خیابون , فقط این ژاپنی هان که تو بد ترین شرایط جواب پس دادن وگرنه رنو سفران ماشین بدی نیست ولی مقایسش با تویوتا جک خنده داریه معمولا کسایی که اطلاعات ندارن و رو حرف نمایندگی خرید می کنن انتخابشون می شه رنو و یک عمر پشیمونی ,کافیه بری دم نمایندگی رنو ببینی هرروز دعوا و پر ماشین های خراب ,ولی چه فایده که ماشین نصف قیمت هم کسی دیگه نمی خره ازشون و این درسی می شه که دفعه بعد ژاپنی خرید کنن . یه نگاه به اگهی ها بندازی می بینی فلوئنس دنده ای هم قیمت ال 90 و دنا شده البته برتری هم نسبت بهشون نداره چه برسه اینکه دنا و ال 90 شتاب بهتری نسبت به فلوئنس 16 ثانیه ای دارن .
1395/3/9
الآن داداش حجت میاد میگه شتاب 16 ثانیه مربوط به مدل اتوماتیک فلوعنس هست و دستی فرق میکنه.هر کی هم که باورنداره شماره بذاره زیر همین کامنت با هم کورس بندازیم.
بابا تو بهشت هم با فلوعنس محشور میشی دیگه ول کن
اسب بخار همین سفران 2000 سی سی رو برسی کرد و حرفشون واقعا درست بود
معتصب رنویی
1395/3/8
اين خودروهاي ژاپني هم اينگارديگه مثل سابق با كيفيت نيستن ولي بازم دمشون گرم كه اعلام ميكنن اگر نقصي باشه
1395/3/8
جک هیچوقت فراخوان نداده، قابل توجه ژاپن پرستان
1395/3/8
سایپا هم هیچوقت فراخوان نداده دلیل بر با کیفیت بودنشه؟
1395/3/9
در اینجا یک پرسش فنی پیش میاد اونم این که آیا ایرتویا که خودش رو نماینده رسمی تویوتا می دونه این فراخوان رو اجرا می کنه؟!