موضوعات داغ

گودزیلای 2017 می آید!

عکس مطلب اول
نیسان برای ادامه روند کار خود، نیسان GT-R نیسمو را بروزرسانی کرد. پس از ساخت نسخه‌ای جدید از نیسان GT-R برای سال 2017 میلادی، شرکت خودروسازی نیسان یک سری بروزرسانی‌ها را برای نسخه پرچمدار خود یعنی نیسان GT-R نیسمو هم ارائه کرده و پیش از آغاز مسابقات استقامت 24 ساعته نوربرگرینگ از آن رونمایی کرده است. خودرویی که نه تنها تغییراتی در بدن و چهره خود احساس کرده است، بلکه به واسطه این تغییرات توانسته کارایی آیرودینامیکی خود را بهبود بخشد.
در خصوص بروزرسانی‌های ظاهری، با اولین نگاه می‌توان تغییرات صورت گرفته بر روی این خودرو را متوجه شد، ولی به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که لایه‌ای از فیبرکربن به صورت تیغه مانند در زیر سپر جلو طراحی شده تا نیروی Down Force یا به اصطلاح نیروی چسبندگی را افزایش دهد. به موازات بامپرهای فیبرکربنی در زیر سپر جلو، شاهد رکاب‌های فیبرکربنی در زیر درب‌ها هستیم و پس از آن، شاهد سرایت مواد فیبرکربنی به قسمت پایین سپر عقب و در اسپویلر نصب شده بر روی درب صندوق عقب هستیم.

نیسان GTR مدل 2017

در داخل کابین هم تقریبا همان طراحی نیسان GT-R اصلی قابل مشاهده است، ولی در این نسخه بر روی غربیلک فرمان، قسمت بالایی داشبورد و ... از روکش‌های چرمی آلکانترا استفاده شده و همچنین بر روی صندلی‌های خودرو هم از روکش‌های چرمی "ریکارو" با جیرهای مصنوعی قرمز رنگ استفاده شده تا خصلت سوپر اسپرتی این گودزیلای ژاپنی را دوچندان کنند. تغییرات مهم فیزیکی خودرو هم مربوط به کاهش سوئیچ‌های عملکردی از 27 عدد به 11 عدد می‌شود که تاکید بر سادگی و راحتی در آن شده است. در بالای کنسول مرکزی هم صفحه نمایشگری 8 اینچی لمسی با آیکون‌های بزرگ‌تر قرار گرفته تا کاربردی راحت‌تر داشته باشد.
قلب این گودزیلای ژاپنی هم متشکل از یک موتور توربوشارژر 3.8 لیتری شش سیلندر است که در دور 6800 می‌تواند قدرتی 600 اسب بخاری و گشتاوری 652 نیوتن متری تولید کند. برای انتقال این نیرو هم از جعبه دنده‌ای شش سرعته دوکلاچه مجهز به پدال‌های تعویض دنده دستی پشت فرمان استفاده شده که نیروی تولیدی موتور را به هرچهار چرخ اتومبیل ارسال می‌کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/9
به به، واقعا کدوم خودروساز آسیایی میتونه همچنین گودزیلایی بسازه، خداییش آگه یه نگاه به خودروهای معروف آسیایی تو تاریخ بندازین همشون ژاپنی هستن، مزدا RX8, RX7, میتسوبیشی لنسر اولیشن، تویوتا سوپرا ( با قدمت 40 ساله) ، و این این گودزیلا، درود بر شرفت ژاپن
1395/3/9
لکسس LFA رو یادت رفت...فوق العاده
1395/3/9
ژاپن یک کشور با قدمت تاریخیه و از قدیم الایام مردمانی سخت کوش و باوجدان داشته . به همین خاطره که تنها کشور
توسعه یافته در آسیاست که میتونه با غول های آمریکایی و اروپایی به راحتی رقابت کنه.
اما از پیشرفت کره جنوبی هم در خودروسازی انصافا نباید گذشت که در طول چند سال گذشته ماشین های خیلی خوبی ساخته. اشتباه مردم کشور ما اینه که ماشین های کره ای رو با چینی های بی کیفیت اشتباه میگیرن
در صورتیکه زمین و آسمان بینشون تفاوته.
در واقع برندهایی که در آسیا حرف برای گفتن دارن فقط اینا هستند :
تویوتا-لکسوس-نیسان-اینفینیتی-مزدا-هوندا-آکورا-هیوندای-کیا-میتسوبیشی
1396/2/16
بگو پیشرفته ترین کشور دنیا
وبهترین تکنولوژی ها هنوز که هنوزه در اختیار ژاپنه
1395/3/15
پس چرا طرفدارای ماشینای کره ای با اینکه این اژدها رو میبینن بازم زبونشون درازه
1396/2/16
عجب چیزیه ماشا الله