موضوعات داغ

پوشش رنو روی پلتفرم اسمارت فورتو

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی رنو فرانسه برای معرفی یک نسخه دیگر اسپرت از "توینگو"، پیش نمایشی بصری ارائه کرد.
نسخه استاندارد رنو "توینگو" بیش از دو سال می‌شود که توسط رنو فرانسه معرفی و به بازار عرضه شده است و حالا پس از گذشت این مدت، رنو قصد معرفی نسخه‌ای اسپرت از برند "توینگو" را دارد. رنو در مورد این خودرو عنوان کرده که از پسوند R.S برای شناسایی استفاده نخواهد کرد، چون پیش از این رنو توینگو R.S با موتوری 133 اسب بخاری معرفی شده بود، پس در این خصوص میتوان انتظار بکار بردن پسوند "GT" را در انتهای نام توینگو داشت.

رنو با پلتفرمی جدید

تاکنون چندین بار دیده شده که این خودرو با پوشش استتار در حال گذراندن تست‌های خیابانی و میدانی خود بوده است. در گوشه‌ای از اخبار مرتبط با این محصول به پلتفرم مشترک رنو "توینگو اسپرت" با خودروی کوچک اسمارت ForTwo اشاره شده است، پس در صورت واقعیت داشتن می‌توان انتظار پیشرانه‌ای 0.9 لیتری سه سیلندر توربوشارژر را بر روی رنو توینگو داشت که با بهره جستن از جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه و همچنین تولید قدرتی 109 اسب بخاری در کنار گشتاور 170 نیوتن متری، شتابی صفر تا صد حدودا 9.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 160 کیلومتر بر ساعتی داشته باشد، زیرا این پیشرانه بر روی اسمارت ForTwo شتابی 9.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 165 کیلومتر بر ساعتی دارد. هرچند تاکنون شرکت خودروسازی رنو این اطلاعات را تایید نکرده و می‌بایست تا معرفی رسمی این محصول صبر کرد.
علاوه بر پیکربندی محکم‌تر و موتور بنزینی قوی‌تر، می‌توان منتظر سیستم تعلیق سفت‌تر، ترمزهای بزرگ‌تر و همچنین چهره‌ای تهاجمی‌تر در طراحی بیرونی بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/16
موتور با تکنولوژی فرمول یک و گیربکس دو کلاچه مصرف کم و اکیفیت بالا و قیمت کم تخصص رنو هست. کار هر برند معروف نیست حتی داچیا که زیر نظر رنو هست در انگلیس رتبه سوم قیمت به کیفیت و سهولت استفاده را بعد تسلا و لکسوس بدست اورده
1395/3/16
رنو و دایملر درصدی از سهام یکدیگر را در اختیار دارند.رنو ببرای بنز هم پیشرانه میسازه .پلتفرم مشترک هم دارندوغیر از رنو تویینگو و اسمارت فورتو دوخودروی دیگر رنو کانگو و بنز سیتان نیز پیشرانه وپلتفرم مشترک دارند.بنز سیتان هم در کارخانه رنو در حوالی پاریس ساخته میشه
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Citan