موضوعات داغ

مراسم رونمایی از نسل جدید بی ام و X1 توسط پرشیا خودرو

عکس مطلب اول
دیروز طی مراسمی که توسط پرشیا خودرو در باشگاه دیپلماتیک تهران برگزار شد، نسل جدید بی ام و X1 برای مدعوین ویژه ای رونمایی شد. البته اگر از بازدیدکنندگان خودروبانک باشید می دانید که چند هفته پیش به محض ورود این خودرو به کشور ملاقات کوتاهی با این خودرو داشتیم و به معرفی نسل جدید بی ام و X1 پرداختیم.
اما حال پرشیا خودرو به صورت رسمی از این خودرو رونمایی کرده و قرار است این مدل را در دو نسخه xDrive25i و xDrive20i به بازار عرضه کند که البته در ابتدا مدل قدرتمندتر یعنی 25i مدنظر است.
آقای صالحی، مدیر بازاریابی و فروش پرشیا خودرو گفت که شاید این مدل خودرو در بازه قیمتی خود رقیبی نداشته باشد و خودرویی در این رده و در این سگمنت وجود ندارد و سعی شده قیمت مناسبی برای این تازه وارد انتخاب شود. ایشان همچنین بازه قیمتی X1 جدید را بین 315 تا 330 میلیون تومان اعلام کرد که اگرچه به نظر می رسد در بازه قیمتی خود بدون رقیب است اما مطمئناً می تواند ضربه سختی به لکسوس NX که اگرچه در سگمنتی جدا قرار دارد ولی قیمت کمتر X1 و ابعاد بزرگتر آن نسبت به نسل گذشته مطمئناً نظر بسیاری را به سوی خود جلب می کند.

مراسم رونمایی از بی ام و X1 مدل 2016

آقای حیدری، مدیر خدمات پس از فروش پرشیا خودرو همچنین از خدمات ویژه پرشیا خودرو گفت و اعلام کرد که این شرکت پنج سال گارانتی و سه سال گارانتی VIP به مشتریانی می دهد که محصولات بی ام و را از این شرکت خریداری می کنند و این در حالی است که چنین خدماتی برای گارانتی بی ام و های آزاد در بازار امکان پذیر نیست. همچنین پرشیا خودرو قصد دارد به زودی 3 الی 4 نمایندگی جدید را در کلان شهرهای بزرگ افتتاح کند و سطح خدمات خود را بیش از پیش گسترده کند.
همچنین در روزهای جمعه پرشیا خودرو با هدف رضایتمندی مشتری سرویس های خاصی را قرار داده است و در راستای خدمات BSI خودروی مشتریان را از درب منزل برای انجام سرویس حمل میکند.
به خودرو باز گردیم. اگرچه در صفحه مربوطه که در بالا قرار داده بودیم به صورت مفصل به این خودرو پرداخته ایم ولی به صورت خلاصه بی ام و X1 مدل 2016 به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندری مجهز شده که می تواند حداکثر 231 اسب بخار و 350 نیوتن متر را تولید کند و گیربکس 8 سرعته خودکار استپ ترونیک روی آن نصب شده است.
شتاب اعلامی توسط کارخانه برای این مدل 6.5 ثانیه است و مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر است. از تجهیزات نصب شده روی این خودرو می توانیم به دکمه استارت، فرمان M، گرمکن صندلی ها، سیستم HUD برای نمایش اطلاعات روی شیشه، چراغ های گردشی جلو، سنسور پارک، کروز کنترل، سنسور نور و باران و رادار اشاره کنیم.
پرشیا خودرو اعلام کرده که از امروز پیش فروش این خودرو آغاز می شود و طی 20 روز آینده اولین سری از این خودرو پلاک دریافت خواهند کرد.



نظرات کاربران

32 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/31
چه فایده ای داره زیر ۳۵۰ قیمت نمیخوره در حالی که بیشتر از ۱۵۰تومن نمیرزه
1395/3/31
امین جان مشخصه متن رو نخوندی کلاً
گفته قیمتش بین 315 تا 330 میلیون تومنه
1395/3/31
خودرو بانک عزیز از تو دیگه انتظار چنین حرفی نداشتم، مثلا اسمه خودرو بانک سایته تخصصی هست ولی حرفی میرنی که غیر تخصصی هست و شاید حرف اون آقای مدیر بازاریابی هست!!!
لکسوس NX , BMW X1 هردوشون در یک سگمنت هستن، این حرف یعنی چی که این دوتا در یک سگممنت نیستن؟!؟!؟!
خودروبانک عزیز بخدا حیفه سایت به این خوبی که واژه ی تخصصی بودن رو داره یدک میکشه چنین حرفی بزنه!!!!
امیدوارم نظرمو منتشر کنی!!!!
1395/3/31
ب ام و (يا به قول شما، "بى" ام و ! ) X1 ضربه سختى به لكسس NX خواهد زد؟؟!!! ممكنه از نظر خاصيت اسپرتى و هندلينگ بهتر از لكسس باشه ، ولى كم استهلاكى و هزينه هاى نگهدارى پايين لكسس كجا و خرجهاى فراوان ب ام و كجا. از طرفى ديگر ب ام و مدل جديد كه حدود پانزده سانتيمتر، از طولش كاسته شده و حدود چهار سانت به عرض و كمى هم به ارتفاعش افزوده شده ، چطورى بزرگتر از نسل قبل شده؟!!!!
طبق نظر يكى از بررسيهاى معتبر خودرويي، ب ام و ، بيشترين هزينه رو طى ده سال نگهدارى براى مالكش داشته و لكسس يكى از كمترين هزينه ها و تويوتا، كمترين هزينه نگهدارى رو داشته.
1395/3/31
اقای کارشناس (بابک) 😀 مطالبی که از سایت خودشون خوندی رو به خودشون میزنی؟😂
کسی که 350 ملیون پول جا ماشین میده اولا 10 سال نگه نمیداره بعدشم این استحلاک ها براش پولی نیست و به هیچ جاش حساب نمیکنه
پس معلومه ندیدی هنوز
هرکی میاد یه ایرادی میگیره
1395/3/31
تلفظ هیچ کدوم درست نیست.
"بی ام وی"
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/GT_BMW.ogg
1395/3/31
مهمترین ترین ویژگی که خودروهای این کلاس باید داشته باشند همون خاصیت اسپرت، لذت رانندگی، هندلینگ و... هست. چیزیهایی که لکسوس نسبت به ب ام و در سطح پایین تری ارائه میده!
اختلاف هزینه نگهداری لکسوس و ب ام و برای کسانی که تو این رنج قیمت خودرو میخرند کاملا ناچیز و خنده داره! کسی که خودرو بالای 300 میخره مگه باهاش مسافر کشی میکنه که اون اختلاف هزینه نگهداری براش مهم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟ برعکس اون عملکرد و لذت رانندگی براش اهمیت داره.
متاسفانه تو سایت هایی خودرویی یه عده که تو تمام عمرشون حتی ماشین بالای 100 تومن نداشته در مورد هر خودرویی نظرات عجیب و مسخره میدن!
1395/3/31
این آمار احتمالاْ واسه بازار آمریکا هست. تو خود آلمان مطمئناْ اگه هزینه نگهداری ب ام و پایینتر نباشه بالاتر نیست. برتری تویوتا نسبت به ب ام و تو آمار منتشر شده چند دلیل داره:
۱- تو آمریکا ب ام و خیلی کمتر از تویوتا نمایندگی و عوامل فروش و خدمات داره - در نتیجه بازار رقابتی تر و خدمات ارزونتر هست و لازم نیست برای سرویس حتماْ برید شهرهای بزرگ
۲- ب ام و هایی که تو آمریکا هستن اکثراْ تیپ های با پرفورمنس بالا هستن و به عنوان نمونه برعکس آلمان که بیشتر ۳۱۶ - ۳۲۰ تردد میکنن تو آمریکا ۳۲۸ و ام ۳ هستن
۳- افرادی که ب ام و میخرن (تو آمریکا) از قشر جوون تر یا پولدارتر هستن نسبت به افرادی که تویوتا میخرن و فشار بیشتری رو به موتور وارد میکنن
۴- گیربکس های تویوتا و .... اکثراْ سی وی تی هست که استهلاک پایینی داره ولی ضد حاله بر عکس گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه که تو اکثر ب ام و ها هست
۵- ....
من خودم ۴ ساله آلمان هستم و یک هفته هم سان فرانسیسکو بودم. این حرف ها رو از خودم نمیزنم و خیلی ها رو میشناسم که تو آلمان بالای ۲۰۰ هزار کیلومتر با ب ام و رفتن بدون این که چیزی جز روغن و لنت و فیلتر عوض کنن. اونایی که آلمان بودن میدونن که اینجا به ازای هر ۱۰۰ تا ب ام و یا آئودی ۱۰ تا تویوتا هم پیدا نمیشه
1395/3/31
خیلی خوشگل شده نسبت به اتاق قبلی, فقط حیف دیفرانسیل جلو شده!
1395/3/31
حالا شما به بزرگی خودت ببخش حالا شما همینم بخر نگاری اس 500 داره
1395/3/31
اقا بابك لكسس nx جز ماشيناي پر استهلاك هست كه توي ليست پر استهلاك ترين ماشين ها است.توي همين سايت هم موجوده.من اين ماشين رو ديشب تو مراسم ديدم.كيفيت اون بهتر از nx هست در ضمن به صندلي برقي ٢ طرف و مموري و led روي داشبورد سيستم صوتي هارمن كاردن و...،،هم توي اين مقاله اشاره نكردند.از نظر ابعاد هم از كلاس قبلي واقعا يك level بالاتر و بزرگتره.اين كجا و nx كجا.بعد خدمات پرشيا خودرو خيلي از ايرتويا بهتره.
1395/3/31
اگه منظورتون از Level ، زیبایی باشه بله یه level جلوتره ولی از نظر بدنه، طولش کاهش چشمگیری داشته. اینو مستند میگم. به لینک زیر مراجعه کنید تا بتونین مقایسه ابعاد خودروها رو داشته باشید. ضمنا لکسس جزو ماشینهای کم استهلاک است و در رتبه بندی اخیر هم از سی برند معروف و برتر در زمینه هزینه های نگهداری ، رتبه 27 گرفته و تویوتا با رتبه 30 و آخری، کمترین هزینه رو داشته.
automobiledimension.com
1395/3/31
بابک جون کسی با اینا مسافرکشی نمیکنه پس استهلاک تا حدودی کمتر لکسوس اصلا مزیت نیست.
بلکه شتاب، هندلینگ و لذت رانندگی مهمه که NX اصلا در حد ب ام و نیست!!!!!!!!!!
1395/3/31
واقعا این مملکته که ما داریم ؟ توی کشوره همسای امارات این ماشین به پوله ما ۱۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و به صورت تمام قسط طولانی مدت مصلا ۳۶ ماهه به مردم فروخته میشه که مردم بتونن بخرن !
آخه کجای دنیا میان یک ماشین رو 2 برابر و اونم به صورت نقد به فروش بزارن ! :( .
اینا کلا یک کاری کردن که مردم فقط به تونن سمته ماشین های چینی برن ! اشغال های چینی که فقط به ایران صادر میشن !
1395/3/31
سلام خسته نباشی خدمت شرکت پرشیا خودرو از شما تشکر میکنیم که این ( قیمت مناسب) برای این اسباب بازی بدون رقیب انتخاب کردین 330 قیمت مناسب ؟
1395/3/31
از نسل قبلی خیلی بهتر شده و واقعا نمیشه ازش ایراد گرفت.
ولی طراحی بی ام و چند سالی هست که یکنواخت شده خصوصا مدل های x1 , x3 که این برای امثال جوان ها خوشایند نیست.
من خودم لکسوس nx رو انتخاب میکنم شاید در سطح پایین تری باشه ولی طراحی جذاب تری داره
1395/3/31
فقط من احساس میکنم یا کس دیگه ای هم این حسو داره؟! پشتش داره شبیه سانتافه 2016میشه.اون شاسی بلنده...طراحی همه ماشینا داره شبیه هم میشه!!!
1395/3/31
نسبت به قیمتش ارزش خرید نداره،نسل قبلش چند وقت پیش تو باما صفرشو دیدم 180،خیلی گزینه های بهتری هست نسبت به x1 بی ام و حتی میشه x3 صفر با این قیمت خرید تو بازار این کجا x3 کجا.
1395/3/31
چه ربطی داره به لکسوسNX؟ این خودرو 228 اسب توان داره نه 231 که باید اصلاح کنید. نسخه X1 30i هم داره که 252 اسب توان داره که نمیدونم اون چرا وارد نشد (اون هم 2 لیتری توربوست) اما NX توان 237اسب داره. بهرحال لکسوس 10اسب بیشتر و قیمتش هم در بازار 320 تومنه که ارزونتر از X1 است. بنابراین X1 رقیبی برای لکسوس نیست، مگر نسخه30 اینX1 را میاوردند که اونموقع پیروزی با X1 بود.
1395/3/31
دوست عزيزم جناب اردوان، حتى من نوعى هم ممكنه بتونم پول بابت خريد مثل ب ام و بدم ولى هزينه هاى نگهدارى شامل مصرفيها مثل روغن ها و فيلترها و شمع باشه كه باز خيالى نيست، منظور از هزينه ها، شامل قطعات گيربكس و خرابى قطعات ريز موتورى و انتقال قدرت و مولد اون و ريزه كاريهاست كه همه اينها يكطرف ، و حوصله و وقت ضيغى كه مالك داره يه طرف، تازه به شرط موجود بودن قطعه و حاضر شدن قطعه سالم براى تعويض معيوب، با احترام
1395/3/31
دوست بی نام یعنی به نظر شما برای اظهار نظر در این موارد ، حداقل آیتم اینه که ماشین بالای صد میلیونی داشت؟ من یه پراید دارم 18 تومن خریدمش ولی اونقدر دوستش دارم حتی حاضر نیستم به قیمت 101 تومن بفروشمش. آیا من می تونم خودم را مالک خودروی 100 میلیونی بدونم. عالی میشه اگه ok بدی تا بتونم اظهار نظر کنم.
عزیز دل برادر، ملاک تفکر و گفتار منطقی و مستدل که به پول جیب من و شما ارتباطی نداره. ماشین من بالای 200 تومنه ولی احترام و حفظ حرمت اون عزیزی که پیکان 40 سال پیش داره و با علاقه می خونه و نظر میده رو باید داشته باشیم.
(لطفا پیامم رو درج بفرمایید)
1395/3/31
اینکه خودرو های اروپایی در ایران ۲ یا ۳ برابر قیمت گذاری میشه همه از سیاست های دولت هست . مساله اینجاست که اگر بخوان به قیمت واقعی و یا قسطی به صورت طولانی مدت ( مثله همه کشور های همسایه ) قیمت گذاری کنند , دیگه کسی اشغال هایی که سایپا و ایران خودرو مونتاژ میکنند و چینی های وارداتی رو نمیخره و همشون ارضه یکی۲ سال برشکسته میشن .
1395/3/31
زیباست .
دوستانی که نظر میدید انقدر حساس . کشور ماهم شده مثل جنبش وال استریت 99% مردم قدرت خریدش ندارن در حد تماشا خوبه :-)
1395/4/3
چی داری میگی ؟!!! کل خیابون ها پر شده از ماشین های لوکس . تا سرت رو میچرخونی 50 تا سانتافه و ب ام و و
لکسوس از بغلت رد میشن. مگه تو این مملکت زندگی نمیکنی !!!
مردم وضعشون انقدر خوب شده که الان دیگه دغدغه شون اینه که بین ماشین کره ای و ژاپنی و آلمانی کدومو
انتخاب کنن. اونوقت داداشمون میگه 99 درصد مردم قدرت خریدش رو ندارن !!!! یه کم واقع بین باش و بیخودی
آمار از خودت پخش نکن. تو ایران 45 درصد مردم توان خرید خودروی بالای 150 میلیون رو دارن. برو تحقیق کن.
1395/4/1
اقا رامتين شايد ١٠ اسب روي كاغذ بيشتر باشه اما شتاب ٦.٥ ثانيه كجا و ٧.٨ ثانيه...
اين x1 با x3 2.8 شتاب برابري داره و طبق تستي كه بين بي ام و x3 و nx كه تو همين سايت انجام شده x3 با اختلاف خيلللللي زياد nx رو زد.همه چيز كه روي كاغذ مقايسه نميشه
1395/4/1
موتور اصلی nx یک موتور 3000 سی سی توربو شارژ هستش که الان تو دبی داره استفاده میشه و توی ایران به خاطر قوانین ورودی ماشین از موتور 2000 سی سی بهره برده که دلیل ضعفشه . اگر اشتب میگم اطلاعات خودم هست دوستان اصلاح کنند.
1395/4/1
دوتا از اصلی ترین آیتم های بی ام دبلیو سیستم IDRIVE و دیفرانسیل عقب بودنشه که X1 جدید این دوتا فاکتور اصلی رو نداره!!!!
پس به درد چی می خوره سیصد میلیون پول بدی این رو بخری :| تعجبم چرا سنت شکنی کرده و دلیل این کارش چی بوده ؟@؟؟
1395/4/1
اصلا فکر نکنین که رقیب nx هست. جدا از کیفیت ساخت و طراحی و ... که از nx بهتره ولی خرج ماشین خیلی بیشتره. لکسوس تویوتا از نظر استهلاک عالین . bmw خرجش پدر درمیاره. از اقوام من یکی 528i خرید 3 سال نشد فروخت از بس این ماشین های المانی پر خرجن.
1395/4/1
سلام ببخشید حجم صندوق عقب x1. چند لیتره
1395/4/7
همچین تبلیغ کرده انگار طراحی .ساخت .خط تولید .هزینه .برند.بازاریابی و.... خودشون انجام دادن!از دبی اوردین ایران دارین سوبله میکنین تو پاچه مردم دیگه !
1395/4/7
خیلی قشنگه دمشون گرم
1395/4/15
یه سوال
چرا سری 2 کروک پیش فروش نمیشه ؟؟؟ درحالی که 228i توی عکس ها موجود است