موضوعات داغ

فولکس واگن با پشت سر گذاشتن تویوتا بزرگترین خودروساز جهان شد

عکس مطلب اول
به‌رغم رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده، فولکس‌واگن طی پنج ماه نخست امسال از تویوتا پیشی گرفت و بزرگ‌ترین خودروساز جهان شد.

به گزارش فوربس، تویوتا دیروز،چهارشنبه، آمار فروش جهانی خود را در ماه مه منتشر کرد. در پنج ماه نخست امسال تویوتا بیش از صد هزار دستگاه خودرو کمتر از فولکس‌واگن فروخت و از نظر فروش پشت‌سر این شرکت قرار گرفت. براساس آمار منتشر شده، تویوتا در پنج ماه نخست امسال 4 میلیون و 109 هزار و 199 دستگاه خودرو فروخت. این در شرایطی است که طی همین مدت فولکس‌واگن موفق شد 4 میلیون و 233 هزار و 500 دستگاه خودرو بفروشد. جنرال موتورز نیز در این دوره پنج ماهه 3 میلیون و 993 هزار دستگاه خودرو فروخت و بعد از فولکس‌واگن و تویوتا سومین خودروساز بزرگ جهان طی این دوره نام گرفت فولکس‌واگن از افزایش فروش در بازارهای چین و اروپا بهره‌مند شد، اما تویوتا در این بازارها عملکرد ضعیفی داشت.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/10
فکر کنم اختلاف تولیدشون از کل تولید ایرانخودرو بیشتر باشه
1395/4/10
ولي فك كنم با همين فروش كم ايران خودرو با اين قيمت هاي نجومي شايد سودي كه مي بره حتي برابر فولكس واگن باشه :) پس ايران رو دست كم نگيرين
1395/4/10
کمی صبر کنیم با الحاق سوریه و عراق و افغانستان و بحرین به ایران بزودی ایران خودرو و سایپا بزرگترین خودرو سازهای دنیا می شوند یکی پس از دیگری!!!
1395/4/10
حیف که ما در ایران از طیف گسترده محصولات بزرگترین خودروساز جهان بی بهره ایم