موضوعات داغ

تویوتا کمری هیبریدی ساخت ژاپن به ایران آمد

عکس مطلب اول
این روزها اتفاقات جالبی در بازار ایران می افتد و هر روز خبر از ورود یک برند و مدل جدید به گوش می رسد. اما برندهای قدیمی که در ایران حضور داشتند نیز بی خبر نیستند و این روزها در شوروم مرکزی ایرتویا، تویوتا کمری هیبریدی جدیدی آرمیده که شباهت زیادی به مدل آریون دارد و قرار است از این پس بجای مدل های قدیمی کمری هیبریدی به بازار عرضه شود.
تویوتا کمری هیبریدی که تا به حال به بازار عرضه می شد ساخت کانادا بود ولی حال تویوتا کمری هیبریدی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید ساخت خود کشور ژاپن است و ایرتویا نیز با پسوند ساخت ژاپن به فروش می رساند که می تواند برای بازار مزیتی محسوب شود. همچنین با توجه به شباهت این خودرو از نظر ظاهری با آریون و محبوبیتی که آریون در بازار دارد، به نظر می رسد بخت خوبی در انتظار این خودرو است.
این خودرو البته در بازارهایی همچون روسیه به عنوان کمری هیبریدی شناخته می شود و از ابتدا چنین خودرویی به عنوان کمری هیبریدی عرضه شده و به آن نسخه Prestige نیز می گویند (همان پلتفرم XV50) و حال این خودرو با این فیس یعنی آریون به ایران رسیده است و شاید در بازار صفت "اتاق آریونی" را نیز برای این خودرو به گوشتان بخورد.

تویوتا کمری هیبریدی تولید ژاپن

اما از نظر تجهیزات تفاوت هایی با مدل قبلی دارد. به طور مثال دیگر در کمری هیبریدی ساخت ژاپن خبری از شارژ وایرلس، سیستم های RCTA و BSM و یا سیستم صوتی JBL نیست. ولی در عوض آینه تاشو برقی، سیستم شیشه شور، پرده عقب برقی و پرده های جانبی استاندارد روی آن نصب شده است. همچنین می توانیم به تجهیزات دیگری همچون سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، گرمکن صندلی های جلو، دوربین عقب، کروز کنترل، سانروف و تزئینات چوبی اشاره کنیم که روی چهره جدید تویوتا کمری هیبریدی نصب شده است.
از نظر پیشرانه و فنی روی این خودرو یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر خطی هیبریدی نصب شده که دقیقاً 2494 سی سی نصب شده و در زمانیکه هر دو موتور بنزینی و برقی توام کار کنند توانایی تولید حداکثر 205 اسب بخار را دارد. طول این خودرو دقیقاً 4850 میلیمتر است و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 1825 و 1480 میلیمتر است. وزن کمری هیبریدی بنزینی تولید ژاپن 1635 کیلوگرم است که نسبت به مدل بنزینی حدود 145 کیلوگرم سنگین تر است و باک بنزین این ژاپنی دقیقاً 65 لیتر است. همچنین گیربکس نصب شده روی کمری هیبریدی E-CVT است که با توجه به اقتصادی بودن این خودرو کاملاً طبیعی است.
از نظر قیمتی هنوز قیمت نهایی اعلام نشده و فعلاً با شرایط 90 روزه تا 180 روزه به فروش می رسد که در زیر شرایط فروش این خودرو را برای شما قرار داده ایم اما به نظر می رسد با یک حساب سرانگشتی باید انتظار قیمتی در حدود 195 میلیون تومان را داشته باشیم.

شرایط فروش تویوتا کمری هیبریدی تولید ژاپن

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد