موضوعات داغ

معرفی جنسیس G80؛ لوکس ترین سدان هیوندایی

عکس مطلب اول
جنسیس G80 که اولین بار در نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی در معرض نمایش قرار گرفت در واقع یک ورژن تغییر نام یافته از هیوندا جنسیس است. در نتیجه تغییرات در استایل این خودرو نسبتا محدود است و عمدتا شامل اضافه شدن لوگوی جدید و حذف لوگوی هیوندا است. با این وجود این خودرو به خوبی مجهز است و از امکاناتی نظیر چراغهای جلوی بای زنون HID، چراغهای دی لایت LED و رینگهای آلومنیومی 18 یا 19 اینچی بهره می برد.
داخل کابین این خودرو فورا قابل شناسایی است و امکانات استاندارد آن مواردی مانند صندلیهای برقی جلو با قابلیت تنظیم در 12 جهت، تودوزی چرمی و سیستم تهویه مطبوع خودکار جداگانه برای راننده و سرنشین کناری را در بر می گیرد.

جنسیس g80


از دیگر موارد برجسته در کابین این خودرو می توان به صندلیهای جلو گرمکن دار، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 8 اینچی به همراه مکان یاب ماهواره ای و نرم افزار اپل کار پلی و سازگاری با اندروید اتو اشاره کرد.
خریدارانی که بودجه بیشتری دارند می توانند از امکاناتی نظیر سانروف شیشه ای پانورامیک، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو ( Head Up ) و صندلیهای جلو با سیستم تهویه بهره مند شوند. تریم آلومینیوم و چوب واقعی، سیستم سرگرمی به روز شده با صفحه نمایش 9.2 اینچی و سیستم صوتی لکسیکون با 17 بلندگو از دیگر امکانات قابل ذکر است.
از آنجایی که این خودرو برای رقابت با بی ام و سری 5 و مرسدس کلاس E طراحی شده است، مجموعه ای از امکانات ایمنی پیشرفته در آن عرضه می شود که شامل سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم اخطار انحراف از لاین و سیستم شناسایی نقاط کور می شوند. مشتریان همچنین می توانند سیستم کروز کنترل هوشمند با فناوری پیشرفته را نیز سفارش دهند.
دو موتور مختلف برای این خودرو در دسترس است. مدل پایه از موتوری V6 با حجم 3.8 لیتر بهره می برد که 311 اسب بخار و 397 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور V8 با حجم 5.0 لیتر نیز برای این خودرو قابل سفارش است که در صورت استفاده از بنزین اکتان بالا 420 اسب قدرت و 519 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

هیوندای جنسیس g80


هر دو موتور قدرت خود را از طریق گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخهای عقب انتقال می دهند. سیستم چهار چرخ محرک همچنان برای مدل پایه قابل عرضه است گرچه باعث افزایش مصرف خودرو می شود به نحوی که مصرف سوخت در شهر، جاده و سیکل ترکیبی برای مدل تک دیفرانسیل به ترتیب 13.06، 8.40 و 10.69 لیتر در 100 کیلومتر است که این ارقام برای مدل دو دیفرانسیل به ترتیب 14.70، 9.40 و 12.37 لیتر در 100 کیلومتر است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/9
دمشون گرم واقعا به بشريت خدمت مي كنن
1395/5/9
کاش یه اطلاعاتی از شتاب و عملکردم میدادین، از حق نگذریم این برند جدید جنسیس واقعا گل کاشته واقعا عالیه، مقایسه با هم و برندای دیگه نمیکنم ولی کیفیت و پشت کار و مشتری مداری ژاپن و کره رو تحسین باید کرد، سلیقه ی من واقعا اسیایی هست ، البته اینکه تکنولوژی اروپا و امریکا فوق العادس شکی نیست من سلیقه ای گفتم، ممنون
1395/5/9
من خودم طرفتار ماشين هاي ژاپني ام اما گاهي ادم نظرش عوض ميشه ولي خدايي بعد مدت ها يه طراحي خوب از هيوندايي ديديم اما خب تو كيفيت و دوام قطعات هنوز جا دارن تا به لكسوس و بي ام وه و مرسدس برسند
1395/5/11
من تو تعریف کیفیت موندم ! بغیر از لکسوس که هزینه نگهداری پایینی داره ! هزینه نگهداری بی ام و بنز سر سام آور هست ! یعنی این هزینه بابت چی باید پرداخت بشه ! بابت کیفیت خوب قطعات موتور و بدنه یا ؟؟؟؟؟ من بیسواد بنز و بی ام رو بخاطر کلاس و حس خوب رانندگی و آپشن می شناسم! کیفیت رو در دوام قطعات می دانم !
1395/5/10
برای رقابت با ب.ام.و سری 5 و بنز کلاس E طراحی شده؟؟؟
خیال ، حوصله بحر می پزد هیهات
چه هاست در سر این قطره محال اندیش
...
1395/5/10
تا ده سال پیش برای هیچ کمپانی متوسطی هم رقیب جدی محسوب نمیشدن الان رسمن به پر و پای برندهای بین‌المللی می پیچن.
ما هم بعد از پونزده سال ۲۰۶ رو با نصف کیفیت اولیه تولید می کنیم.
1395/5/10
از حق نگذریم باید گفت که هیوندای تنوع و کیفیت محصولاتش بالاست و روز به روز هم داره بهتر هم میشه که الان هم با ژاپنی ها سر جنگ دارن ولی ما همون پراید یا 206 مونم داریم با نصف کیفیت اول وارد بازار میکنیم و هنوز به سرویس اولیه نرسیده ماشین دم تعمیر گاه، بلایی که سر ماشین خودمم اومد.زنگ زدم جرثقیل اومد بردش.
اگه همین طوری پیش بره هیوندای میزنه بالا دست همه و ازون طرفم سایپا و ایران خودرو ما هم میرینه بالا دست خودش.هه.
1395/5/10
akhe 206 ya pride ham male ma nist
1395/5/11
جنسیس واقعا ماشین قابل احترامی از هیوندا هست
من چند ماهیه مدل 2012 این خودرو رو تهیه کردم، ماشین قابل احترامیه، البته بماند خوره بنزین داره؛)یکی از نقاط قوتش از نظر من طراحی عالی داشبورده که در عین سادگی کارآمده، خوشحالم که این توی مدل جدید هم تکرار شده

طراحی مدل های جدید جنسیس البته یکم زیادی الهام گرفته شده، بهرحال زیباست!