موضوعات داغ

درگ دنده عقب؛ احمقانه ترین مسابقه دنیا + فیلم

عکس مطلب اول
چطور می شود واژه "ماشين مسابقه ای" را از آخر به اول خواند؟ راستش را بخواهيد تا قبل از ديدن اين ويدئو ما هم از وجود مسابقه دنده عقب بی خبر بوديم. ديدن اين ويدئو يادآور دوران بچگی من است که ساعتها در روز وقت صرف بازی اتوموبيل رانی Derby Destruction ميکردم. ماشين های اوراقی که در اين ويدئو ميبينيد خيلی ايمن به نظر نميرسند، اما از آنجاييکه حداکثر سرعت دنده عقب زياد نيست، به غير از گردن درد احتمال صدمات جدی ديگر بسيار کم است.
با اين وجود، در ثانيه ۴۵ چند تصادف مشاهده ميکنيد و يک خودروی شاسی بلند نيز پس از چند مرتبه معلق زدن نهايتا روی سقف فرود می آيد. راننده اين خودروی شاسی بلند بلافاصله از ماشين واژگون شده بيرون می آيد و دو دستش را به نشانه سالم بودن بالا ميبرد.
اين ويدئو در تاريخ ۱۷ جولای در مراسمی به نام "روز تخريب ۲ "ضبط شده است و مکان مسابقه پيست بيچ ريج واقع در شهر اسکاربرو در ايالت مين آمريکا است.
پس از چند دور مسابقه حذفی، فقط ۴ خودرو به مرحله نهايی که خود شامل سه مسابقه ميشود، راه پيدا ميکنند. برنده نهايی ۵۰۰ دلار جايزه دريافت ميکند که احتمالا برای جبران خسارات وارد شده به ماشينش هم کافی نيست.
البته شايد هم زحمت تعمير اين به اصطلاح "ماشين مسابقه ای" را به خود ندهد و نمونه ديگری از پارکينگ خودرو های اسقاطی خريداری کند.
اگر تمايل داريد مراسم "روز تخريب" را از نزديک ببينيد، مسابقه بعدی ۹ سپتامبر در پيست بيچ ريج برگزار خواهد شد. ضمنا بهای بليط برای بزرگسالان ۱۵ دلار، برای بچه های ۶ تا ۱۲ سال برابر ۵ دلار و برای کودکان زير ۶ سال رايگان است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/10
با این وضع اینترنت مملکت آدم جرات نمیکنه ویدیو یه دقیقه ای نگاه کنه اونوقت شما اجازه دانلود ویدئو 10 دقیقه ای رو هم از ما میگیرین؟؟ واقعا که!!!
این فرمت TS چیه مد شده فک میکنین با این فرمت بزارین ارزش سایتتون میره بالا؟؟؟
1395/5/10
خولن
1395/5/10
ای جانم حال میکنم برای این ملت شکم سیر امریکایی...
1395/5/10
حالا اگه ما ها بخوایم یه خودرو کلاسیک تو ازادی بذاریم 99999999999 هزار به توان 999999 بار ادمو بالا پایین میکردند تا بگن ببخشید نمیشه اون وقت ایییش ولش کن اعصابه خودمو خودتو واسه چی خورد کنم اخه والله فیلمو بچسب