موضوعات داغ

لاماری ایما چند سالی است که توسط آرین پارس موتور به بازار خودرو ایران عرضه شده است. خودرویی که در اصل دانگ فنگ T5 Evo است و به نام لاماری ایما عرضه شده و به لطف طراحی خوب و پیشرانه مناسب توانست به خوبی جای خود را در بین کراس اوور های جمع و جور شهری مونتاژی باز کند. اما حال با تمرکز وزارت صمت بر روی خودروهای هیبریدی و برقی، آرین پارس موتور نیز به سراغ نسخه هیبریدی لاماری ایما رفته و خودروی لاماری ایما هیبریدی یا در اصل لاماری ایما HEV را روانه بازار کرده است.

خودروی لاماری ایما هیبریدی به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی مجهز است و با یک باک پر بنزین می تواند نزدیک به 1000 کیلومتر را پیمایش کند. شتاب لاماری ایما HEV طبق تستی که انجام دادیم دقیقاً 8.15 ثانیه است که البته این عدد روی دستگاه VBOX عدد 8.25 ثانیه ثبت شده که باید آن را جزو سریع ترین کراس اوورهای چینی بازار بدانیم.

لازم به ذکر است که خودروی لاماری ایما HEV پلاگین نیست و هیچ گونه نیازی به کابل شارژ و شارژ کردن باطری ها به صورت مجزا نیست و همانند یک خودروی هیبریدی، با همان باک بنزین، باطری ها نیز شارژ و مورد استفاده قرار می گیرند.

در فیلمی که در بالای این صفحه وجود دارد، می توانید فیلم تست و بررسی لاماری ایما هیبریدی را مشاهده کنید و نقاط قوت و ضعف آن را ببینید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/12/12
سلام و خسته نباشید
شاین مکس رو هم بررسی کنید