موضوعات داغ

نسل جدید کراس اوور فیدلیتی گروه خودروسازی بهمن با نام فیدلیتی پرستیژ در بازار کشور عرضه شده است. این خودرو که نسخه به روزرسانی و ارتقا یافته فیدلیتی پرایم محسوب می‌شود، با ظاهری مدرن‌تر، قوای محرکه پیشرفته‌تر و امکانات رفاهی و ایمنی غنی‌تر، آمادگی رقابت با رقبای سرسخت در بازار پرطرفدار کراس اوورهای لوکس را دارد. فیدلیتی پرستیژ که نام ایرانی جتور X70 پلاس است، با اعمال تغییرات گسترده در طراحی ظاهری، کابین، پیشرانه و سیستم‌های الکترونیکی، به یک محصول کاملا متفاوت از نسخه قبلی خود تبدیل شده است. صورت جدید و خشن این کراس اووری با چراغ‌های جلوی کشیده و سپر عریض که با خطوط تیز و زاویه‌دار طراحی شده‌اند، هیبت و ابهت خاص خود را دارد. همچنین طراحی بخش عقب و انتهایی بدنه نیز با سپر پهن و چراغ‌های افقی LED، نمای مدرن و اسپرت‌تری به این خودرو بخشیده است.

فضای داخلی کابین فیدلیتی پرستیژ نیز با به‌کارگیری مواد با کیفیت‌تر، طراحی مدرن‌تر و دلباز‌تر، حس متفاوت و لوکس‌تری را به سرنشینان خود منتقل می‌کند. نمایشگر لمسی بزرگ 10.25 اینچی در محور میانی داشبورد و کنسول وسط به همراه صفحه کیلومترشمار دیجیتالی، تجربه سواری بهتری را برای راننده و سرنشینان فیدلیتی پرستیژ فراهم می‌آورند. در بخش فنی و سیستم انتقال قدرت نیز فیدلیتی پرستیژ دستخوش تغییرات مهمی شده است.

پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ این خودرو، در مقایسه با نسخه پرایم 25 اسب بخار قوی‌تر شده و قدرت 197 اسب بخار را در اختیار دارد. همچنین گیربکس 7 سرعته دوکلاچه جایگزین گیربکس 6 سرعته خشک نسخه قبلی شده که علاوه بر کاهش استهلاک، انتقال نیرو را نیز روان‌تر کرده است. از دیگر ویژگی‌های برجسته فیدلیتی پرستیژ می‌توان به سیستم‌های متنوع ایمنی و کمک‌رانندگی مانند کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، ترمز اضطراری، تشخیص نقاط کور و ورود بدون کلید اشاره کرد که باعث افزایش سطح ایمنی و آسایش در حین رانندگی می‌شوند. علاوه بر این، تجهیزات رفاهی از جمله سیستم صوتی فوق العاده، امکان پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری، کنترل آب و هوای دوگانه، صندلی‌های برقی با گرمکن و سردکن و قابلیت حافظه، روشنایی محیط کابین و دیگر آپشن‌های رفاهی، تجربه سفر با این کراس اوور را بهتر خواهند کرد.

در این صفحه می توانید فیلم تست و بررسی کامل فیدلیتی پرستیژ را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

0 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد